سئو سایت خبری برای افزایش بازدید

چگونه سئو را افزایش دهیم 36 تکنیک برتر

دکمه‌های به‌اشتراک‌گذاری محتوا در صفحات سایت به کاربر امکان می‌دهد محتوا را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارد. بهتر است این دکمه‌ها را کنار صفحه قرار دهید تا کاربر در هر زمان که مایل بود، از آن‌ها استفاده کند؛ دکمه‌های اینستاگرام، توییتر، واتس‌اپ و تلگرام می‌توانند چهار دکمه محبوب و متداول باشند. وقتی کاربران سایتتان مروج محتوا شوند، بازدید سایت افزایش می‌یابد. رقبا، کسب‌وکارهایی هستند که مسیر پیش‌رو شما را طی کرده‌اند؛ آن‌ها مانند چراغ راه، مسیر را روشن و هموار می‌کنند. نحوه افزایش بازدید سایت به جذب ترافیک باکیفیت و کم‌کیفیت مربوط می‌شود.

می‌توانید خدمات سئو سایت‌های خبری خود را به متخصصان این شرکت بسپارید و از نتایج هیجان‌انگیز آن برخوردار شوید. بهینه‌سازی سایت یکی از مواردی به شمار می‌رود که هرگز نباید فراموش شود و یا نادیده گرفته شود. رپورتاژ آگهی مانند یک مقاله در وب‌سایت است؛ با این تفاوت که به معرفی کسب‌وکار شما می‌پردازد و در سایت‌های معتبر با میلیون‌ها بازدید‌کننده منتشر می‌شود. کلید موفقیت در انتشار رپورتاژ آگهی، ارائه اطلاعات مفید و با‌ارزش به کاربر است؛ همچنین Guest Posting یا نوشتن در سایر پلتفرم‌ها به‌عنوان مهمان، یکی از بهترین روش‌های رپورتاژ نویسی محسوب می‌شود. از این طریق می‌توانید با ارائه اطلاعات مفید به کاربر، محصولات خود را در محتوا معرفی و کاربر را به سایت هدایت کنید؛ همچنین درج رپورتاژ در رسانه‌های معتبر منجر به افزایش رتبه سایتتان در گوگل می‌شود.

سئو (SEO) مخفف عبارت search engine optimization است و به بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌پردازد. اگر به دنبال افزایش بازدید سایت هستید، بدون شک باید سراغ سئو بروید. براساس گزارش‌های آماری، ۷۱ درصد کاربران فقط روی لینک‌های صفحه اول گوگل کلیک می‌کنند. به‌علاوه سهم ۴ لینک بالایی گوگل همیشه بیشتر از لینک‌های بعدی است. به همین خاطر کسب و کارها برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل با هم رقابت می‌کنند.

گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند،‌ آن را به عنوان یک جانشین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در نظر می‌گیرند. البته به سادگی هم نمی‌توان از این کار ایراد گرفت؛ چون حتی Google کردن هم به عنوان یک فعل در زبان انگلیسی پذیرفته شده است. درس‌های مربوط به سئو در متمم با هدف تربیت متخصص سئو طراحی نشده‌اند. کپی از محتوا به هر شیوه و یا با هر عنوان، تخلف می باشد و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند. اگر نرخ پرش برای یک منبع خاص یا یک نوع بازدید به طور غیرمعمول بالا باشد، ممکن است نشان‌دهنده ترافیک رباتیک باشد. – می‌توانید از آزمون‌های رفتاری مانند حرکت موس یا الگوهای تایپ استفاده کنید.

اما خب تا جایی که من میدانم استفاده از لینک های داخلی در سایت های خبری خیلی امکان پذیر نیست. چراکه حجم مطلب این سایت ها به شدت بالا بوده و واقعا لینک سازی کردن بین آنها کار سختی است. با خواندن تکنیک های ادامه مقاله به خوبی متوجه میشوید که سئو کردن سایت خبری نسبت به دیگر انواع سایت، تفاوت های بسیار زیادی دارد. بنابراین پیشنهاد میکنم حتی اگر کمی تخصص در دنیای سئو دارید، صرفا با استناد به آن اقدام به سئو سایت تان نکنید و این مقاله را کامل بخوانید. به‌عنوان مثال خبرگزاری BBC، با توجه به زمینه فعالیت آرکتایپ حکیم دارد و از لحاظ شخصیتی نیز می‌توان آن را یک انسان کلاسیک‌پوش و مرموز توصیف کرد. به‌طور خلاصه، برندینگ یکی از استراتژی‌های موثر در راستای افزایش بازدید سایت خبری به شمار می‌رود.

این چیزی است که شما در یک کمپین ترافیک دیجیتال هفته‌ها را صرف کشف‌کردن آن می‌کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا ببینید که چه چیزی در سایت شما جواب می‌دهد و چه چیزی نه. علاوه‌بر این، آنها به شما کمک می‌کنند تا ایده‌هایی را برای تولید محتوا پیدا کنید که پتانسیل ایجاد ترافیک بالا را دارند. همچنین خوب است مقاله «سئو چیست و چگونه به کمک شما می‌آید؟» را مطالعه کنید تا دید عمیق‌تری به موضوع داشته باشید. نکته اول این است که نباید مخاطب خود را نادیده بگیرید؛ برای کاربر هیچ کاری ندارد که به‌راحتی از مطلب شما عبور کند. اگر محتوا ارزش افزوده‌ای به آنها ارائه ندهد، این دقیقاً همان کاری است که انجام خواهند داد.

امروزه با قابلیت‌های Reels اینستاگرام و Short یوتیوب، می‌توانید ویدیوهای کوتاه بسازید و در آن به نمایش محصولات یا خدمات کسب‎‌و‌کارتان بپردازید. در این مدت کوتاه، به‌ راحتی می‌توانید مزیت خدمات خود را به کاربر معرفی و همچنین ویدیوها را در یوتیوب و آپارات قرار دهید و لینک آن را در سایتتان درج کنید. به‌این‌شکل، یک بک‌لینک هم از این پلتفرم‌ها دریافت کرده‌ و رتبه سایت را در گوگل بهبود داده‌اید. ویدیوهای آموزشی- مانند بخشی از وبینارها- و تعاملی دو نمونه از بهترین ویدیوها هستند که ارتباط زیادی با مخاطب برقرار می‌کنند. راه های افزایش بازدید سایت لیستی از فعالیت‌های پایان‌ناپذیر است و در عین حال کاری است که به‌ نتیجه ‌رسیدنش کمی طول می‌کشد.

اگر می خواهید در سایت خود از اسکیما استفاده کنید مطالعه مقاله "اسکیما چیست؟ | نحوه استفاده از schema در وردپرس" به شما در این زمینه کمک می کند. یکی دیگر از روش های بهبود سئو سایت، افزودن کلمات کلیدی جدید به وب سایت تان است. با توجه به اینکه کاربران دائما کلید واژه های جدید را جستجو می کنند، باید آن ها را شناسایی کنید و در صورت امکان در صفحه ی خود بکار ببرید. برای یافتن کلمات کلیدی مهم می توانید از ابزار سرچ کنسول گوگل و نتایج پیشنهادی گوگل استفاده کنید. با این توصیفات، قطعا اگر قصد سئو سایت خبری را دارید و میخواهید با افزایش بازدید آن به درآمد برسید، باید از بک لینک ها نهایت استفاده را ببرید.

حال این رفتارهای مشکوک می‌توانند بالا رفتن ناگهانی و به یکباره بازدید سایت باشد، تمامی IPها یکی باشند و تمامی بازدیدها در یک زمان مشخص انجام شده باشد. گوگل دارای الگوریتم‌های قدرتمند و باهوشی است که در حال حاضر با به کارگیری امکان هوش مصنوعی ورودی فیک را تشخیص می‌دهد. از طرفی مواردی مانند مصرف زیاد پنهای باند کاربران و کاهش سرعت سایت را برعهده دارد که خود عامل بسیار مهمی برای یک سایت است. عنوان سئو همان نقطه جذبی است که مخاطبین شما را از گوگل به سمت سایت هدایت می‌کند. اگر این عنوان به چشم مخاطب جذاب نباشد قطعا ورودی از گوگل نخواهید گرفت. پس سعی کنید عنوانی بنویسید که دقیقا به مشکلات و سوالات مخاطبین اشاره داشته و با کمک آن جذب خوبی کسب کنید.

اینفلوئنسرهای حوزه کاری خود را بشناسید و تبلیغ کسب‌و‌کارتان را به آن‌ها بسپارید. طبق آمار BrightLocal، در حدود 88% افراد به نظر مصرف‌کنندگان اعتماد بیشتری دارند؛ چرا که آن‌ها از محصولات و خدمات استفاده کرده‌اند و با قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و ضعف‌های آن آشنا هستند. این فعالیت‌ها شامل تبلیغات بنری، تبلیغات در موتورهای جست‌وجو، تبلیغات کلیکی و… می‌شود. در این روش، شما تبلیغ خود را طراحی و از طریق پلتفرم‌های تبلیغات آن را در رسانه‌های پربازدید درج می‌کنید. با تبلیغات اینترنتی، محصولات و خدمات خود را به هزاران و میلیون‌ها کاربر نشان می‌دهید و ترافیک زیادی را به سایت جذب می‌کنید.

با توجه به اینکه مشتری شما در چه مرحله‌ای از سفر خریدار قرار دارد، پیشنهادات محتوایی می‌تواند متفاوت باشد و اغلب شامل وبینارها، راهنماها، گزارش‌ها، آزمایش‌ها، دموها، چک‌لیست‌ها و موارد دیگر است. جستجوی صوتی یکی از زمینه‌های مهمی است که می‌توانید در آن رتبه بالایی به‌دست بیاورید. در واقع، بر اساس داده‌های eMarketer، جستجوی صوتی تا انتهای سال ۲۰۲۱ تا ۹/۷% افزایش پیدا کرده بود. یادتان می‌آید که در داستان «پری دریایی کوچولو» آریل می‌خواست همان جایی برود که که آدم‌ها می‌رفتند؟ در دنیای دیجیتال مارکتینگ هم دقیقاً همین اتفاق میفتد. برای هدایت ترافیک و افزایش بازدید وب‌سایت‌تان، باید همان جایی فعالیت کنید که مردم در حال جستجو هستند. بهینه‌سازی تاریخی فرآیندی است که برای به‌روزرسانی محتوای قدیمی و ایجاد ترافیک و لید بیشتر استفاده می‌شود.

یک بازاریابی محتوا موثر شامل ترسیم مراحل سفر مشتری، ایجاد شخصیت، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه‌و‌تحلیل شکاف محتوا و یافتن کم‌وکاستی‌های آن است. با به اشتراک ‌گذاشتن محتوا در شبکه‌های اجتماعی ترافیک بیشتری به سایت خبری جذب می‌شود. پاسخ به نظرات و بازخوردهای کاربران نیز منجر به برقراری تعامل بیشتر می‌شود که رتبه‌بندی سایت را ارتقا می‌دهد. به کار بردن URL‌های ساده، توصیفی و حاوی کلیدواژه‌ها در ایجاد یک ساختار منظم و قابل دسترس کاربران را ترغیب به خواندن و گشتن در مقالات و بخش‌های مختلف سایت می‌کند که جزو مراحل سئو سایت خبری محسوب می‌شوند. هر سایت اسکیمای متناسب با خودش را نیاز دارد تا ماهمیت پست‌هایی که منتشر می‌کند را به گوگل نشان دهد.

بررسی کرال باجت را می‌توانید به کمک چند قابلیت در ابزار Ahrefs نیز انجام دهید. یکی از مهم‌ترین گزارش‌های این زمینه «The Best Pages by Incoming Links» است. چراکه همان‌طور که اشاره کردیم، لینک‌های داخلی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر کرال باجت است.در این بخش می‌توانید ببینید کدام صفحات بهترین لینک‌سازی و در واقع بهترین وضعیت را برای کرال‌شدن دارد. در این گزارش وضعیت لینک‌های داخلی مرتبط با صفحات ریدایرکت‌شده را می‌بینید. اگر لینک داخلی به صفحه‌ای دارید که ریدایرکت شده، بهتر است لینک را از اساس به همان صفحه مقصد بدهید تا ربات‌های خزنده مسیر کمتری را طی کند. فضای وب به‌سرعت در حال رشد است و می‌توان آن را بی‌نهایت در نظر گرفت.

قبل از اینکه برویم به سراغ راهکارهای بهبود سئو سایت چند نکته را یادآور شویم. اما در نهایت سئو تک تک این صفحات سئوی کلی وب سایت را افزایش می‌دهد. پست مهمان نشان می‌دهد که شما در حیطه خود فعال هستید و در عین حال می‌توانید به وب‌سایت خودتان هم لینک بدهید. هنگامی که یک کاربر از بلاگ شما بازدید می‌کند، هدفتان این است که او را ترغیب کنید تا دیگر صفحات را نیز ببیند. به همین دلیل است که لینک‌های داخلی (لینک به دیگر صفحات وب‌سایت) اهمیت خیلی زیادی دارند.

وقتی خزیدن URL فعلی تمام شد، ربات‌ها همین مراحل را برای URL بعدی که در صف خزش است، تکرار می‌کند. این صف ممکن است شامل URLهای جدید، به‌روزرسانی‌شده یا URLهایی باشد که در گذشته گوگل آن‌ها را خزیده و نیاز به بررسی دوباره توسط کراولرها (crawlers) دارد. اولویت‌بندی URLها بر اساس عواملی مانند اهمیت صفحه، لینک‌سازی‌های داخلی، داده‌های ساختاریافته و سایر سیگنال‌های سئو انجام می‌شود. یکی دیگر از بحث‌های رایج در تحلیل سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقه‌بندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) مطرح می‌کنند.

برچسب “alt” چیزی است که شما پس از آپلود عکس به وب سایت خود تعیین میکنید. بدون اینکه بیش از حد فنی شود، برچسب alt به سادگی متن است که مرورگر وب نشان می دهد اگر عکس به دلایلی بارگیری نشود. – استفاده از توکن‌های امنیتی و CSRF Tokens می‌تواند به جلوگیری از درخواست‌های غیرمجاز و رباتیک کمک کند. این توکن‌ها معمولاً توسط ربات‌ها نادیده گرفته می‌شوند یا به اشتباه استفاده می‌شوند. – سرویس‌هایی مانند BotGuard، PerimeterX و Distil Networks تخصصی در شناسایی و مدیریت ترافیک رباتیک هستند و می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

اما ممکن است با گذشت زمان ارزش HTTPS را بیشتر کنیم و به مدیران وبسایت ها هم این فرصت را بدهیم تا از این قابلیت به خوبی استفاده کنند. در مطلب " تاثیر ssl در سئو سایت فروشگاهی " می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید. از دیگر راه های افزایش seo، بهینه کردن برچسب ها و عناوین دسته بندی ها است. برخی سایت های فروشگاهی و مجله ای مرتکب این اشتباه میشوند و از یک نام مشترک برای دسته بندی و برچسب ها استفاده می کنند. حتی بعضی مدیران وبسایت ها با ذهنیت کاربرد هشتگ اینستاگرام، تعداد زیادی برچسب در انتهای مطالب خود قرار می دهند.

لینک سازی داخلی و یکنواخت این امکان را فراهم می کند تا موتور جستجو را کنترل کنید. استفاده از یک ساختار منطقی و یکنواخت برای لینک ها این امکان را فراهم می کند تا موتورهای جستجو سایت شما را به صورت سیستمی بررسی کرده و آن را ایندکس کنند. امروزه گوگل با به کارگیری الگوریتم های مختلف به راحتی می تواند تا حدودی محتوا تصویری را شناسایی کند. Alt تصاویر در واقع برچسبی است که برای درک بهتر تصاویر روی آنها گذاشته می شود. برچسب تصاویر باید با موضوع آن عکس مرتبط بوده و شامل کلمات کلیدی باشد. البته تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت خبری با دیگر سایت‌ها متفاوت است؛ از این نظر که موضوعات بسیار گسترده‌ای وجود دارد و به دست آوردن کلمات کلیدی آن‌ها کاری دشوار است.

زمانی که یک سایت تمام تکنیک‌ها و اصول سئو بر روی آن صورت می‌گیرد، موتور جستجو گوگل صفحات آن سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد. پس از اینکه متوجه شد سایت مذکور تمامی تکنیک‌ها را به درستی و اصولی انجام داده است، امتیازات مثبتی برای آن در نظر می‌گیرد. حتما در تولید محتوا برای سایت های خبری به اصول آن توجه داشته باشید. پس اگر سایت خبری دارید و یا قصد طراحی اینگونه سایت‌ها را دارید، سئو آن را نادیده نگیرید و برای آن وقت بگذارید و هزینه کنید. بهینه‌سازی سایت‌های خود را به شرکت پروکلیک که ارائه‌دهنده خدمات برنامه‌نویسی و مارکتینگ است واگذار کنید.

با ایجاد اکانت در شبکه‌هایی مانند اینستاگرام، فیسبوک، ایکس یا شبکه‌های ویدیویی مانند یوتیوب و آپارات می‌توان محتواهایی ایجاد کرد و مخاطب را به سمت سایت و خدمات و محصولات خود هدایت کرد. البته به شرط آنکه برای هر شبکه اجتماعی محتوایی درخور آن تولید کنید و کال توو اکشنی را به سایت خود بسازید که افراد برای دریافت خدمات بیشتر به سایتتان رجوع کنند. تبلیغ در سایت‌های واسطه هم از دیگر راهکارهایی است که می‌توانید به سراغش بروید. این روش خصوصاً برای افزایش بازدید سایت فروشگاهی خیلی کاربرد دارد. استفاده هدفمند از ویدئو و تصاویر مدت زمانی که کاربر در سایتتان می‌ماند را افزایش می‌دهد.

در مجموعه درس‌های SEO چیست در متمم می‌کوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی در آن را خدمت شما ارائه کنیم. این نکته را تقریباً همه پذیرفته‌اند که بزرگترین و ارزان‌ترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند. مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند (منبع). تمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوزمحفوظ است. بله، این به این معنی است که شما ممکن است نیاز به بازگشت و ویرایش برخی از پست های قدیمی تر برای شامل لینک به محتوای جدید و باور نکردنی است. این سازمان نه تنها برای افرادی که در مقالات وبلاگ نویسی مفید است مفید است، بلکه در نشان دادن Google دقیقا همان چیزی است که پست شما در وبلاگ شماست.

برای نوشتن متاتگ‌های باکیفیت، به این نکته توجه کنید که عناوین‌تان کوتاه باشند و توضیحات‌تان خواننده را به خواندن کل مطلب ترغیب کند. سئو داخلی که در بالا توضیح دادیم ارتباط تنگاتنگی با این بخش دارد. یک ابزار عالی برای اندازه‌گیری نرخ کلیک ارگانیک، Google Search Console است. برای اینکه افراد بیشتری روی سایت شما کلیک کنند و ترافیک را به سمت سایت شما هدایت کنند، نوشتن توضیحات و عناوین جذاب و مناسب برای متا بسیار مهم است. تشکیل چنین گروه‌هایی باعث می‌شود که همیشه اولویت مشتری‌های خود باشید.

ایجاد دسته‌بندی‌ و استفاده از برچسب‌ها برای موضوعات مختلف در حوزه خاص باعث می‌شود کاربران راحت‌تر بتوانند به محتوا دسترسی پیدا کنند. در نظر گرفتن صفحات کامل و جداگانه برای هر یک از موضوعات خاص که شامل مقالات، تجزیه و تحلیل‌ها و منابع مرتبط هستند یکی از مراحل سئو سایت خبری حوزه خاص محسوب می‌شود. برای بالا بردن آمار بازدید سایت باید در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید. برای کسب رتبه بالا، باید در صنعت خود پیشرو و شناخته‌شده محسوب شوید. یکی از راه‌های افزایش بازدید سایت علاوه‌بر مدل پیلار/ کلاستر که پیش‌تر توضیح داده شد، دستیابی به بک‌لینک‌های باکیفیت است. اگر وب‌سایت‌های معتبری به سایت شما لینک ‌دهند، اعتبار شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

اگر تازه وردپرس را شروع کردید و به دنبال یک دوره آموزش صفر تا صد هستید پیشنهاد می‌کنم آموزش وردپرس را که به صورت ویدیویی و کاملا رایگان تهیه شده است ببینید. سایت خبری رویدادهای تازه جهان را دریافت کرده و آنها را منتشر می‌کند. ممکن است شما در سایت خبری خود صفحات زیادی داشته باشید که سازماندهی نشده‌اند این باعث می‌شود بازدیدکنندگان گم شوند link juice جریان نمی‌یابد و صفحات شما نیز رتبه نگیرند. در سایت خبری باید از اخبار شما ساماندهی شده باشد و فقط به دنبال جمع آوری اخبار و ایجاد صفحه نباشید. صفحات وب در حالت ایده‌آل باید به ترتیب میزان اهمیتشان کرال شده و این روند با بیشترین سرعت ممکن انجام شود.

در مطلب " انتخاب اسم برای سایت " به صورت کامل به شما آموزش داده ایم که چطور نام سایتتان را انتخاب کنید. البته برای افزایش سئو وب سایت لازم است، دیگر فاکتور های سئو را نیز بر روی سایت خود پیاده سازی کنید. سایت های خبری هدف شان نگاه داشتن هر چه بیشتر مخاطبان در سایت است. در واقع سایت های خبری یک سری مقالات  جذاب در سایت شان منتشر میکنند تا مخاطبانی را بیشتر درگیر کنند. بنابراین شما هم اگر میخواهید کاربران را زمان بیشتری در سایت تان نگاه دارید، سعی کنید مقالات سرگرم کننده و جذاب اینچنینی را در میان مقالات سایت جا داده و البته لینک آنها را در صفحات مختلف سایت قرار بدهید. پیشنهاد میکنم برای اینکه ایده های بیشتری در مورد چنین مقالاتی بگیرید، بعدا سری به سایت هایی مثل بیتوته و نمناک بزنید و محتواهای آنها را مشاهده کنید.

این راه‌حل به اشتباه انداختن گوگل و گول زدن آن را به دنبال دارد و زمانی که گوگل متوجه این ماجرا شود، وضعیت سایت شما را بشدت دچار افت خواهد کرد. برای افزایش بازدید از سایت باید سراغ سئو، تبلیغات و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بروید. در این مقاله درباره تکنیک‌ها و روش‌های عملی افزایش بازدید سایت صحبت کردیم. اگر سوالی درباره این تکنیک‌ها دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما هستیم. در این مقاله از تسمینو، آموزش راه‌های افزایش بازدید سایت را به‌صورت کاملا رایگان ارائه خواهیم داد که می‌تواند برای صاحبان و مدیران وب‌سایت مفید باشد.

هرچه پست شما ترافیک بیشتری ایجاد کند، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. تحقیق کنید که مخاطبان‌تان در موتورهای جستجو به دنبال چه چیزهایی می‌گردند تا بتوانید بهترین محتوا را بر اساس نیازهای آن‌ها ارائه دهید. امروزه طبق آمار گوگل بیشتر سرچ ها از طریق موبایل و تبلت انجام می شود پس داشتن سایتی که واکنش گرا نباشد و صفحات خود را به خوبی در نمایشگر های موبایل و تبلت نشان ندهد به ضرر مدیر وب سایت است. کاربران به محض ورود به چنین صفحه ای سایت را ترک می کنند و گوگل هم برای نداشتن عدم تطابق امتیاز منفی برای شما در نظر می گیرد. هر نوع اقدامی که به بهتر شدن رتبه سایت شما در گوگل کمک کند، سئو و بهینه سازی سایت نام دارد. ریسپانسیو بودن و سازگار بودن وبسایت با هر صفحه نمایش موبایل، جز فاکتورهای بالا بردن رتبه در گوگل است.

در ادامه برای پاسخ به سوال چگونه سئو را افزایش دهیم به معرفی راهکارهایی مطمئن برای بالا بردن سئو سایت می پردازیم با استفاده از این راهکارها حتی می توانید به جایگاه صفر گوگل هم برسید. برخی افراد تصور می کنند رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل در کوتاه ترین زمان، حتی در یک ماه امکان پذیر است. برای افزایش رنکینگ وب سایت لازم است با صبرو حوصله تکنیک های مختلف را بر روی سایت خود پیاده سازی کنید. ساختار نقشه سایت و تقسیم آن به چند بخش ممکن است الزاما باعث ایندکس بهتر نشود ولی کمک می‌کند تا بتوانید بخش‌هایی که مشکل فنی دارند را پیدا کنند و ممیزی را راحت‌تر انجام دهید. مثلا اگر تعدادی از مقالات در بخش سرگرمی هستند باید در سایت مپ XML سرگرمی قرار بگیرند.

تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی می‌توانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژه‌های بزرگ. تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که نیاز دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. برای مشاهده اطلاعات دقیق‌تر نیز می‌توانید وارد بخش «Crawlability» شده و روی «View details» کلیک کنید. شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم می‌توانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید. در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان می‌نویسد و حرف می‌زند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیق‌تر تحلیل کنید.

مثلا سایت های وبلاگی مثل سایت من شاید هر 1 روز 1 بار ایندکس شوند اما سایت های خبری قدرتمند مثل ایسنا ممکن است هر 1 دقیقه 1 بار ایندکس شوند! به همین دلیل هم هست که وقتی یک اتفاقی می افتد، آنها سریعا با انتشار یک خبر کوتاه روی آن به نتایج اول میرسند. هدف یک سایت خبری این است که درمورد موضوعات به روز و به موقع خبری بنویسید. عمر خبرها و موضوعات به روز کوتاه است و در زمان انتشار ترافیک بالایی برای سایت شما به همراه دارند اما هرچه از آنها بگذرد ترافیک  کمتری را دریافت خواهید کرد. برای بهینه سازی محتوای خبری باید تصاویر را نیز به صورت زیر بهبود بدهید. علاوه بر نوشتن محتوای خبری مناسب برای سئو، محتوای ثابت یا به اصطلاح سبز هم منتشر کنید زیرا این محتوا ترافیک ثابت برای سایت شما به همراه دارد.

اگر یک مخاطب حوزه کتاب و ادبیات در سایت ایرنا، این خبر را مطالعه کند و سپس به دنبال موضوعات مرتبط در همین زمینه باشد، با کلیک روی یکی از این برچسب‌ها به صفحه موردنظر خود انتقال پیدا می‌کند. پیش از آن‌که به بررسی مفهوم سئو سایت خبری بپردازیم، بهتر است به سوال «سئو چیست؟» پاسخ دهیم. یکی از مهم‌ترین مباحث آموزش کرال باجت، کار با ابزارهای آماردهی است. در کنار گوگل سرچ کنسول که بالاتر دیدید، SEMrush و Ahrefs نیز از بهترین ابزارهای آمارگیری بودجه خزش است. ممکن است در فرایند بهینه‌سازی سایت خود عادت‌هایی داشته باشید که باعث هدر رفتن بودجه خزش شود.

برای سفارش افزایش سئو سایت و دریافت مشاوره رایگان در خصوص خدمات سئو سایت خود، همین حالا تماس بگیرید. اما آیا تمامی محتواهای سایت نیاز به بروزرسانی دارند؟ قطعا خیر؛ برای اینکه محتوای کاندید برای بروزرسانی را پیدا کنید، کافیست به سرچ کنسول سایتتان مراجعه کنید. علاوه بر این تکنیک های زیادی برای بروزرسانی یک محتوا وجود دارد که در مطلب " بروزرسانی محتوای قدیمی" می توانید آنها را مطالعه کنید. مزیت این قابلیت این است که کاربران میتوانند به صفحات سایت تان بدون محدودیت و البته با سرعت بسیار بسیار بالا دستری داشته باشند. علاوه بر این، جدیدترین الگوریتم های گوگل هم با سایت هایی که قابلیت AMP را فعال کرده اند، دوستی بیشتری دارند.

برخی افراد تصور می کنند سئو یک چوب جادویی است که به سرعت باعث رشد فروشگاه اینترنتی آنها می شود. تمامی این موارد باعث به وجود آمدن صفحات زامبی و در برخی مواقع کنیبالیزیشن در سایتتان می شود. علاوه بر این استفاده بدون برنامه از برچسب ها می تواند به صفحات زامبی سایت شما اضافه کند. در محتوا " زامبی پیج چیست؟ " به صورت کامل در این مورد صحبت کرده ایم. با توجه به این موضوع، یک استراتژی که در سئو و در این شرایط ما از آن استفاده میکنیم، استراتژی گوشه بازار است!

بازدیدهای غیرمعمول از مناطق جغرافیایی خاص می‌تواند نشانه‌ای از ترافیک رباتیک باشد. – بررسی اطلاعات دقیق‌تری مانند نوع دستگاه، نسخه مرورگر، و سیستم‌عامل می‌تواند به تشخیص بازدیدهای رباتیک کمک کند. برخی از ربات‌ها از مرورگرهای قدیمی یا شبیه‌سازی شده استفاده می‌کنند که می‌تواند نشانه‌ای از ترافیک غیرواقعی باشد. – کاربران واقعی معمولاً روی دکمه‌ها و لینک‌ها کلیک می‌کنند و با فرم‌ها تعامل دارند. اگر یک بازدیدکننده صفحات زیادی را باز کند بدون اینکه روی هیچ دکمه یا لینکی کلیک کند، ممکن است ربات باشد.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/